داغ فشرده درمان امید به بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان امید به بیمار نارسایی کلیه

داغ فشرده درمان از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، امید به یک مرد 58 ساله که سطح یک بار تا 800 کراتینین.
در اینجا من می تواند به شما چیزی در مورد وضعیت عمومی خود را بگویید. بیمار مرد، 58 ساله است. بیماری اولیه او مزمن گلومرولی نفریت است، و سپس بدون درمان موثر، شرایط خود را توسعه به نارسایی کلیه، کلیه ها کاهش یافته به 7CM (طول)، او دیالیز 2 سال پیش انجام داده بود. زمانی که دیالیز در خانه انجام می شود، سطح کراتینین سرم بود حدود 800 umol / L، دیالیز 3 بار در هفته، حجم ادرار در 24h فقط 500-800 میلی لیتر، چه چیزی بیشتر، او نیز کم خونی رنج می برد، فشار خون بالا، بطن دهلیز چپ است هیپرتروفی و ​​غیره او تابستان گذشته به بیمارستان ما آمد، پس از ماندن در اینجا برای درمان حدود 1 ماه، او داغ فشرده درمان خانگی برای تحکیم درمان گرفت. 5 ماه بعد (در ماه مارس)، او را به بیمارستان ما برای سفر بازگشت آمد دوباره، در حال حاضر، او به دیالیز کاهش می یابد به 2 بار در هفته، کراتینین او به حدود 400 umol / L کاهش می یابد، پرفیوژن خون بهبود یافته است بسیاری . او گفت که او درمان را ادامه خواهد داد، و چند پروانه بعد، او به ما خبر خوب بیشتر بگویید.
در زیر من به شما گزارش آزمون خود به اشتراک بگذارید، امیدوارم که آن را می توانید به شما کمک کند وضعیت بیماری خود را به خوبی می دانم.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا کاهش می دهد زمان دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: